fbpx

Algemene Voorwaarden

 

 

DEFINITIES

Artikel 1.
Ik heb de voorwaarden zo simpel en helder mogelijk gemaakt.

Klant. Jij
Service. Ik doe mijn best.

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
Artikel 2.
Ik ben Merel van Vugt

Je kunt me zo bereiken:
Bellen: 06-48773404
Mailen: merel@meerlol.nl

Ik ben 7 dagen per week telefonisch bereikbaar:
Je kan altijd mijn voicemail inspreken of een app sturen.
Maandag t/m zondag van 0.00 uur tot 23.59 uur
Ik reageer zo snel mogelijk.

TOEPASSELIJKHEID
Artikel 3.
Ik doe mijn best deze algemene voorwaarden onder je aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat ik voor je doe en wat ik van jou verwacht, als je iets bij mij koopt of hebt gekocht.

HET AANBOD
Artikel 4.
Ik vertel je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost. Neem contact met mij op indien je een abonnement wilt opzeggen of wanneer je niet tevreden ben.

DE OVEREENKOMST
Artikel 5.
Je doet online zaken met mij in een veilige webomgeving.
Als je een bestelling bij mij doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Ik voeg alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op mijn site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bestelbevestiging goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT
Artikel 6.
Heb je een product gekocht en ben je er niet blij mee? Neem contact met mij op dan zoeken we een oplossing die voor beiden werkt.

DE PRIJS
Artikel 7.
De prijs van het product is inclusief btw.

CONFORMITEIT EN GARANTIE
Artikel 8.
Zie artikel 4.
Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan los ik het voor je op. Hierbij volg ik altijd de wet.

LEVERING EN UITVOERING
Artikel 9.
Ik doe mijn best om je goed van dienst te zijn.
Als ik een besteld product niet meer kan leveren bied ik je een goed alternatief aan.

BETALING
Artikel 10.
Als ik je vraag een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

KLACHTENREGELING
Artikel 11.
Heb je een klacht? Vervelend.
Ik doe er alles aan om je klacht te verhelpen.
Als je een klacht hebt, laat het me dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kan ik je goed helpen.